ABENDUAK 3: EUSKARAREN EGUNA

Ingeleseko irteera Hamlet antzerkia Bilbon

Urtarrilaren 24ean 4.DBHko gure ikasleak, Ingeles mintegiak antolatuta, Bilbora joan ziren William Shakespeareren  "Hamlet" antzezlana ikustera.

SOS SAHARA

Famili agurgarria:

Aurten ere, Gipuzkoan Saharako errefuxiatuen kanmpamenduendako elikagaien bilketa-kanpaina antolatu da, urtarrilaren 7tik, 20ra.

Kanpamenduetako EGOERA OSO LARRIA DA. Saharako herriak azken 40 urteetan daukan arazo politikoari, pasa den urrian izandako uholde katastrofikoak gehitu zaizkio: 2500 etxebizitza suntsitu ditu eta baita ospitale eta ikastetxe gehienak ere.

Jasatzen duten egoerari aurre egiteko, zuengana zuzentzen gara, ondorengo zerrendan azaltzen diren elikagaien bat eskolara ekartzeko eskatuz (iraungitze-data egiaztatu, mesedez): ARROZA, LEKALEAK, AZUKARRA, ATUNA ETA SARDINAK OLIOTAN, PASTA, OLIOA, HELDUENTZAKO PARDELAK eta KONPRESAK.

Aurrez eskerrak emanez, agurtzen zaituztegu.

SORALUZE BHI IKASTETXEAK ANTOLATUTAKO V. AZOKA SOLIDARIOA

Soraluzeko institutuak herritar guztiak gonbidatu nahi ditu abenduaren 17an, goizean, Herriko Plaza Zaharrean ospatuko den V. Bigarren Eskuko Azoka Solidariora.

Kontsuko ohitura jasangarriak bultzatzeaz gain, konpromisoa eta kolaborazioa bultzatu nahi dugunez gure ikasleen artean, aurten ALBOAN, Gobernuz Kanpoko Erakundeari , gure solidaritatea eta laguntza eskaini nahi diogu, eta lortzen dugun dirua, erakunde honi emango diogu .

Beste proiektuen artean,  erakunde honek baztertutako emakumeekin eta arriskuan dauden gazteekin egiten dute lan.

AZAROAK 25: emakumeen aurkako indarkeriaren kontrako nazioarteko eguna

Aurten ere, Soraluzen, Indarkeria Matxista ekidite aldera, azaroaren 25aren “Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko egunaren” inguruan hainbat ekimen antolatuko ditu Soraluzeko  Udalak, herritarrei gai honen inguruan sentsibilizatze aldera.

HEMEN EGITARAUA

MILA ESKER GUZTIOI!

Iritsi da Mahbeseko (  Smara ) kanpamendura materiala. Mila esker guztioi!

NANOKOMIKI LEHIAKETA

Gure 4. DBHko plastikako ikasleak,  CIC nanoGUNE eta DIPC nanozientzia eta materialen zientzian espezializatutako ikerketa zientroek antolatutako NANO KOMIKIKI lehiaketan parte hartu dute. Web orri honetan aurkeztutako lan guztiak ikusi ditzakezue:

Gure ikasleenak hauek dira:

-DON LIMPIO

-EL HOMBRE BIÓNICO