GOMIZTEGIKO IRTEERA

ARTZAIN MUNDUA Landa ingurunea eta ingurune horretako lehen sektoreko jarduera batzuek ezagutu ditugu. Gomiztegi baserrian, artzain eskolan, artzain mundua ezagutu dugu. Ardi gazta nola egiten den ezagutu eta gatzatua egin dugu. Ondoren, Arantzazun bazkaldu eta bertan bisitaldia egiteko aukera izan genuen.

KARAKATE

Aurten 4. Mailako ikasleek Karakaten ibilaldi gidatu bat egin dute Aranzadiko kidea den Manu Ceberiokin.

ABENDUAK 3: EUSKARAREN EGUNA

AZAROAK 25. GENERO INDARKERIAREN AURKAKO EGUNA

Genero indarkeriaren aurkako eguna ospatzeko ikastetxean hainbat ekintza antolatu genituen. Batetik mailaz maila gelan egitekoak, bestetik ikasle eta irakasleak guztiak batera frontoian egin genituenak. Egitaraua ikusteko klikatu hemen:

GURASOENTZAT TAILERRAK

Soraluzeko Bigarren Hezkuntzako institutuak DBH4ko gurasoentzat bi tailer antolatu ditu euskararen erabilera eta sentsibilizazioa bultzatzeko, Valentziako Tallers per la Llenguaren materialean oinarrituta. Bata euskaraz izango da, Zergatik ez? izenpean, eta bestea gazteleraz, ¿Compartimos? izenekoa. Tailerrak Pil-pilean Euskara Elkarteko kideek emango dituzte.

INFORMAZIO GEHIAGO HEMEN

CHROMEBOOK BATERIAK

Familia agurgarria:

Centros Digitales enpresatik ondorengo gomendioak jaso ditugu zuen seme-alaben Chromebookaren bateriari dagokionez:

• Chromebookak litiozko bateria integratu bat darama eta oso garrantzitsua da erabat ez agortzea. Hori gertatzen bada, ipini lehen baino lehen kargatzen. Ez utzi bateria  inoiz % 0n . Chromebookak, korronte elektrikora konektatuta baldin badago ere, beti behar du bateria pixka bat pizteko.

• Bateriaren bizitza luzea izan dadin, kontutan izan Chromebooka ez dela tenperatu altuan egon behar. Kontuz kotxean eguzkia jasaten duten tenperatura altuekin.  Bestalde, opor garaietan bateria    % 50eko kargarekin utzi behar da.

Eskerrik asko,

SORALUZE BHI IKASTETXEAK ANTOLATUTAKO VI AZOKA SOLIDARIOA

IKASTURTE HASIERAKO ZIRKULARRAK

IKASTURTE HASIERA: irailaren 7an, 11:30etan.

Hemen 2017_2018 ikasturteko zirkularrak, bertan egutegia agertzen da:

1º DBH

2.DBH

3.DBH

4.DBH

Ingeleseko irteera Hamlet antzerkia Bilbon

Urtarrilaren 24ean 4.DBHko gure ikasleak, Ingeles mintegiak antolatuta, Bilbora joan ziren William Shakespeareren  "Hamlet" antzezlana ikustera.

AZAROAK 25: emakumeen aurkako indarkeriaren kontrako nazioarteko eguna

Aurten ere, Soraluzen, Indarkeria Matxista ekidite aldera, azaroaren 25aren “Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko egunaren” inguruan hainbat ekimen antolatuko ditu Soraluzeko  Udalak, herritarrei gai honen inguruan sentsibilizatze aldera.

HEMEN EGITARAUA

MILA ESKER GUZTIOI!

Iritsi da Mahbeseko (  Smara ) kanpamendura materiala. Mila esker guztioi!

NANOKOMIKI LEHIAKETA

Gure 4. DBHko plastikako ikasleak,  CIC nanoGUNE eta DIPC nanozientzia eta materialen zientzian espezializatutako ikerketa zientroek antolatutako NANO KOMIKIKI lehiaketan parte hartu dute. Web orri honetan aurkeztutako lan guztiak ikusi ditzakezue:

Gure ikasleenak hauek dira:

-DON LIMPIO

-EL HOMBRE BIÓNICO