GOMIZTEGIKO IRTEERA

ARTZAIN MUNDUA Landa ingurunea eta ingurune horretako lehen sektoreko jarduera batzuek ezagutu ditugu. Gomiztegi baserrian, artzain eskolan, artzain mundua ezagutu dugu. Ardi gazta nola egiten den ezagutu eta gatzatua egin dugu. Ondoren, Arantzazun bazkaldu eta bertan bisitaldia egiteko aukera izan genuen.

KARAKATE

Aurten 4. Mailako ikasleek Karakaten ibilaldi gidatu bat egin dute Aranzadiko kidea den Manu Ceberiokin.

ABENDUAK 3: EUSKARAREN EGUNA

EZ OHIKO FROGAK 1,2,3 MAILAK

Maiatzaren 17an "Lesbofofia, Homofobia, Transfobia eta Bifobiaren Aurkako Nazioarteko Egunaren"

Ingeleseko irteera Hamlet antzerkia Bilbon

Urtarrilaren 24ean 4.DBHko gure ikasleak, Ingeles mintegiak antolatuta, Bilbora joan ziren William Shakespeareren  "Hamlet" antzezlana ikustera.

SORALUZE BHI IKASTETXEAK ANTOLATUTAKO V. AZOKA SOLIDARIOA

Soraluzeko institutuak herritar guztiak gonbidatu nahi ditu abenduaren 17an, goizean, Herriko Plaza Zaharrean ospatuko den V. Bigarren Eskuko Azoka Solidariora.

Kontsuko ohitura jasangarriak bultzatzeaz gain, konpromisoa eta kolaborazioa bultzatu nahi dugunez gure ikasleen artean, aurten ALBOAN, Gobernuz Kanpoko Erakundeari , gure solidaritatea eta laguntza eskaini nahi diogu, eta lortzen dugun dirua, erakunde honi emango diogu .

Beste proiektuen artean,  erakunde honek baztertutako emakumeekin eta arriskuan dauden gazteekin egiten dute lan.

AZAROAK 25: emakumeen aurkako indarkeriaren kontrako nazioarteko eguna

Aurten ere, Soraluzen, Indarkeria Matxista ekidite aldera, azaroaren 25aren “Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko egunaren” inguruan hainbat ekimen antolatuko ditu Soraluzeko  Udalak, herritarrei gai honen inguruan sentsibilizatze aldera.

HEMEN EGITARAUA

MILA ESKER GUZTIOI!

Iritsi da Mahbeseko (  Smara ) kanpamendura materiala. Mila esker guztioi!

NANOKOMIKI LEHIAKETA

Gure 4. DBHko plastikako ikasleak,  CIC nanoGUNE eta DIPC nanozientzia eta materialen zientzian espezializatutako ikerketa zientroek antolatutako NANO KOMIKIKI lehiaketan parte hartu dute. Web orri honetan aurkeztutako lan guztiak ikusi ditzakezue:

Gure ikasleenak hauek dira:

-DON LIMPIO

-EL HOMBRE BIÓNICO